Producenci
Sonda
JAK OCENIASZ BAZĘ NASZYCH WZORÓW ?
Zwroty i reklamacje

1. Bingoland.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieznaczne różnice kolorystyki towaru dostarczonego od zaoferowanego. Obraz oglądany na ekranie monitora może nieznacznie odbiegać kolorystycznie od obrazu wydrukowanego i wynika to z różnicy w sposobie prezentowania obrazu. Tego typu różnice nie upoważniają do składania reklamacji.

Bingoland.pl jest serwisem produkcji na zamówienie.

Nabywca określa parametry zamówienia – wybiera grafikę , materiał, wymiar wydruku oraz ewentualnie opcje wykończenia.

Zamówiony przez Nabywcę produkt  jest skonfigurowany na podstawie indywidualnego i szczegółowego zamówienia , dlatego też zgodnie z art. 38 pkt.3 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827 z póź. zm.) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość Nabywcy nie przysługuje.



2. Wydruk nie jest niezniszczalny , celowe uszkodzenia mechaniczne nie będą przedmiotem reklamacji.

3. Kupujący jest zobowiązany do zgłoszenia pisemnego e-mailem pod adres sklep@bingoland.pl  w zakresie błędnych dostaw i tyczących się wad towaru w przeciągu trzech dni roboczych od momentu dostarczenia towaru.

4. Kupujący zobowiązany jest sprawdzić towar zawsze niezwłocznie po jego otrzymaniu. Gdy stwierdzi wady powinien jak najszybciej je wskazać, w innym przypadku uważa się, że towar został zaakceptowany chyba że wada była niewidoczna podczas sprawdzania towaru. Wada która pojawi się w późniejszym terminie, powinna być zgłoszona od razu po wykryciu, inaczej towar uważa się za zaakceptowany. Do uzyskania praw konsumenckich wystarczy wysłanie informacji w terminie 3 dni o zauważonej wadzie.

5. W przypadku gdy Bingoland.pl prześle rzecz pozbawioną wad w ramach reklamacji, ma prawo żądać od Kupującego zwrotu towaru który jest wadliwy.

6.  Przed użyciem zakupionego produktu należy dokładnie sprawdzić wszystkie jego parametry oraz zgodność z zamówieniem (wymiary, jakość grafiki). Wszelkie niezgodności należy zgłosić przed użyciem .

7. Jeżeli dostarczona paczka posiada widoczne uszkodzenia lub brakuje oznaczeń firmowych i istnieje uzasadnione przypuszczenie, że wyrób został uszkodzony należy ten fakt zgłosić kurierowi w trakcie dostawy i spisać protokół szkody w jego obecności. W uzasadnionych przypadkach należy odmówić przyjęcia takiej przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się z firmą Bingoland.pl drogą mailową sklep@bingoland.pl lub telefonicznie pod nr 797-122-998

8. O wadach ukrytych należy niezwłocznie poinformować Bingoland.pl

9. Nie właściwy wybór rodzaju i formatu tła nie jest podstawą reklamacyjną

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl