


1. Bingoland.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieznaczne różnice kolorystyki towaru dostarczonego od zaoferowanego. Obraz oglądany na ekranie monitora może nieznacznie odbiegać kolorystycznie od obrazu wydrukowanego i wynika to z różnicy w sposobie prezentowania obrazu. Tego typu różnice nie upoważniają do składania reklamacji.
Bingoland.pl jest serwisem produkcji na zamówienie.
Nabywca określa parametry zamówienia – wybiera grafikę , materiał, wymiar wydruku oraz ewentualnie opcje wykończenia.
Zamówiony przez Nabywcę produkt jest skonfigurowany na podstawie indywidualnego i szczegółowego zamówienia , dlatego też zgodnie z art. 38 pkt.3 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827 z póź. zm.) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość Nabywcy nie przysługuje.
Zapis dotyczy produktów drukowanych , wszelkie inne produkty gotowe typu akcesoria można zwrócić bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni roboczych od otrzymania towaru.
2. Wydruk nie jest niezniszczalny , celowe uszkodzenia mechaniczne nie będą przedmiotem reklamacji.
3. Kupujący jest zobowiązany do zgłoszenia pisemnego e-mailem pod adres sklep@bingoland.pl w zakresie błędnych dostaw i tyczących się wad towaru w przeciągu trzech dni roboczych od momentu dostarczenia towaru.
4. Kupujący zobowiązany jest sprawdzić towar zawsze niezwłocznie po jego otrzymaniu. Gdy stwierdzi wady powinien jak najszybciej je wskazać, w innym przypadku uważa się, że towar został zaakceptowany chyba że wada była niewidoczna podczas sprawdzania towaru. Wada która pojawi się w późniejszym terminie, powinna być zgłoszona od razu po wykryciu, inaczej towar uważa się za zaakceptowany. Do uzyskania praw konsumenckich wystarczy wysłanie informacji w terminie 3 dni o zauważonej wadzie.
5. Wszelkie zgłoszone reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych.
6. Przed użyciem zakupionego produktu należy dokładnie sprawdzić wszystkie jego parametry oraz zgodność z zamówieniem (wymiary, jakość grafiki). Wszelkie niezgodności należy zgłosić przed użyciem .
7. Jeżeli dostarczona paczka posiada widoczne uszkodzenia lub brakuje oznaczeń firmowych i istnieje uzasadnione przypuszczenie, że wyrób został uszkodzony należy ten fakt zgłosić kurierowi w trakcie dostawy i spisać protokół szkody w jego obecności. W uzasadnionych przypadkach należy odmówić przyjęcia takiej przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się z firmą Bingoland.pl drogą mailową sklep@bingoland.pl lub telefonicznie pod nr 797-122-998
8. O wadach ukrytych należy niezwłocznie poinformować Bingoland.pl
9. Niewłaściwy wybór rodzaju i formatu tła nie jest podstawą reklamacyjną