Dostawę realizujemy kurierem DPD
Czas realizacji zamówienia to od 1 do 7 dni roboczych
Tła winylowe wysyłamy zazwyczaj w terminie 1-3 dni roboczych , tła materiałowe ok 4-7 dni
Czas dostawy może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Sprzedającego. W przypadku nieodebrania paczki w terminie, klient obciążany jest kosztami powrotu paczki do nas naliczanymi przez przewoźnika w wysokości 20-35 zł. Musi ponieść również koszt kolejnej wysyłki wynikający z treści zamówienia
Prowadzimy odpowiedzialną politykę wysyłkową. Dbamy aby nasz klient otrzymał nasze zamówienie na czas, Dzięki drukowanym oraz elektronicznym numerom nadania zawsze jesteś w stanie zlokalizować swoją przesyłkę oraz jesteś poinformowany o dacie i godzinach otrzymania paczki. Wszystkie tła Winylowe zawsze wysyłamy zwinięte , nigdy nie składamy teł w kostkę.
Reklamacja produktu
Reklamacja może zostać złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@bingoland.pl
W reklamacji prosimy o podanie:
- opisu rodzaju uszkodzenia przedmiotu reklamacji wraz z dokumentacją fotograficzną
- danych kontaktowych składającego reklamację
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
Przypadki w których reklamacja nie zostanie uznana:
Nie ponosimy odpowiedzialności za niewielkie różnice kolorystyki towaru dostarczonego od towaru widzianego na ekranie monitora lub smartfonu. Obraz oglądany na ekranie monitora może nieznacznie odbiegać kolorystycznie od obrazu wydrukowanego i wynika to z różnicy w sposobie prezentowania obrazu. Tego typu różnice nie upoważniają do składania reklamacji.
Możliwe są różnice w rozmiarze zamawianego tła w granicach +/- 1%
Bingoland.pl jest serwisem produkującym na zamówienie.
Nabywca określa parametry zamówienia – wybiera grafikę , materiał, wymiar wydruku oraz opcje wykończenia.
Zamówiony przez Nabywcę produkt jest skonfigurowany na podstawie indywidualnego i szczegółowego zamówienia , dlatego też zgodnie z art. 38 pkt.3 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827 z póź. zm.) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość Nabywcy nie przysługuje. Art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta m. in. w sytuacji:
„w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb”
Zapis dotyczy produktów drukowanych , wszelkie inne produkty gotowe typu akcesoria można zwrócić bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni roboczych od otrzymania towaru.
Jeżeli przyjmiesz uszkodzoną w transporcie przesyłkę, nie rozpatrzymy Twojej reklamacji pozytywnie.
Jeżeli dostarczona paczka posiada widoczne uszkodzenia lub brakuje oznaczeń firmowych i istnieje uzasadnione przypuszczenie, że wyrób został uszkodzony należy ten fakt zgłosić kurierowi w trakcie dostawy i spisać protokół szkody w jego obecności. W uzasadnionych przypadkach należy odmówić przyjęcia takiej przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się z firmą bingoland.pl drogą mailową sklep@bingoland.pl lub telefonicznie pod nr 663853273
2. Wydruk nie jest niezniszczalny , celowe uszkodzenia mechaniczne nie będą przedmiotem reklamacji.
O wadach ukrytych należy nas niezwłocznie poinformować.
Kupujący zobowiązany jest sprawdzić towar zawsze niezwłocznie po jego otrzymaniu. Gdy stwierdzi wady powinien jak najszybciej je wskazać, w innym przypadku uważa się, że towar został zaakceptowany chyba że wada była niewidoczna podczas sprawdzania towaru. Wada która pojawi się w późniejszym terminie, powinna być zgłoszona od razu po wykryciu, inaczej towar uważa się za zaakceptowany. Do uzyskania praw konsumenckich wystarczy wysłanie informacji w terminie 3 dni o zauważonej wadzie.
Niewłaściwy wybór rodzaju i formatu tła nie jest podstawą reklamacyjną